İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

İş Bankası ve Müşteri Hizmetleri

Türkiye İş Bankası Türkiye’nin en eski ve en köklü banklarından olup, uzun yıllardır müşteri memnuniyeti prensibi ile hizmet vermeye devam ediyor. 1924 yılında Mustafa Kemal Atatürk’ün kurduğu banka kalitesinden ve duruşundan ödün vermeden hizmetlerini yapmaktadır. Kaliteli hizmet ve müşteri odaklı anlayışı çerçevesinde her ortamda ve her şekilde müşterilerine öncelikli hizmet sunuyor. İşbank müşteri hizmetleri sayesinde birçok kişi şubeye gitmeden tüm bankacılık işlemlerini yapabiliyor. İşte bu nedenle müşteriler rahat etmenin verdiği keyifle mutlu müşteri portföyüne girerek kaliteyi arttırıyor. İşbank müşteri hizmetleri ile para ve tüm bankacılık ile ilgili işlemlerinin yapılması daha pratik ve daha kolay olmaktadır.

Bankanız Telefonun Ucunda

İşbank müşteri hizmetleri her alanda var olurken, telefon hattı ile her türlü soru ve öneriye yanıt vermektedir. Telefon şubesi bankacılığı sayesinde her türlü hizmeti anında alma hakkına sahipsiniz. Kendinizi sisteme kayıt ederek tüm işlerinizi daha pratik ve güvenli şekilde yapabilirsiniz. Sadece telefon tuşlarıyla tüm bankla şubesi elinizin altında olacak ve siz hiç yorulmadan işlemlerinizi gönül rahatlığı ile yapabileceksiniz. Paranızı elinizde taşımak yerine telefon bankacılığı ile havale veya eft işlemlerini anında yaparak güvenli hizmetten faydalanmış olacaksınız. Kaliteli bir hizmet için İşbank müşteri hizmetleri her zaman yanı başınızda. İş Bankası temsilcileri her zaman telefonlara yanıt vererek tüm bankacılık işlemlerini yapmak için hazır bekliyor.

Sisteme Kayıt Yaptırmak İçin Neler Yapılmalı?

16 haneli Bankamatik kart numaranızı veya ticari şifrenizi tuşlayarak

11 haneli hesap numarası ve hesaba ait şifreyi tuşlayarak

Müşteri numarası ve şifresini tuşlayarak

16 haneli kredi kartı numarası ve şifresini tuşlayarak adınıza ait kayıt oluşturabilirsiniz.

Bankacılık işlemleri için İşbank telefon numaralarını 7/24 arayabilirsiniz. Telefon şubesi bankacılığı için 0850 724 0724 nolu telefonu arayabilirsiniz. Telefon şubesini kullanıyorsanız sizden istenen bazı kart bilgilerini paylaşmak zorundasınız. Sizi yönlendiren operatör sayesinde şubeye gitmeye gerek kalmadan tüm işlemlerinizi yapabilirsiniz. Ayrıca Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinden işbank müşteri hizmetleri aramak için 0850 724 0 724 nolu numara çevrilmelidir. Yurtdışından ise +90 850 724 0 724 no lu telefon numarası aranması gerekir.

İşbank müşteri hizmetleri

İşbank Müşteri Hizmetleri

Türkiye’nin veya dünyanın neresinde olursanız olun işbank müşteri hizmetlerine ulaşmanız çok kolay olacaktır. İster telefon bankacılığı, ister internet bankacılığı ile her türlü işlemlerinizi anında giderebilirsiniz. Banka şubelerinde yüz yüze görüşmenin yanı sıra müşteri hizmetleri bir tıkla veya bir telefon kadar uzağınızda olacak. İşbank müşteri hizmetleri çalışanları ilk önce kendilerini tanıtarak yardımcı olmaya başlarlar. Sizden gelen sorular doğrultusunda yardımcı olmaya çalışırlar.

Yüz yüze Bankacılık

İşbankası müşteri hizmetleri her alanda hizmette sınır tanımayarak yoluna devam eder. Banka müşterileri ilk aşamada şubelerden yüz yüze bankacılık desteği alırlar. Banka çalışma saatleri esnasında banka çalışanları ile yüz yüze görüşme sağlayarak işlemlerini yapabilirsiniz. Müşteri temsilcileri sizi her konuda yönlendirir ve ihtiyaçlarınızı gidermek için hizmet vermeye çalışırlar.

İşbank müşteri hizmetleri bankanın en çok kullanılan ve rağbet gören kısmıdır. Milyonlarca müşteri şubeye giderek zaman kaybetmek yerine diğer hizmetleri kullanarak zamandan tasarruf ederler.

İnternet Bankacılığı

Teknoloji ile arası iyi olanlar tüm banka ve para işlemlerini internet bankacılığı üzerinden yapıyorlar. Eft, havale veya fatura ödemeleri internet bankacılığı hizmeti ile gerçekleşiyor. İşbankası müşteri hizmetleri dışında internet bankacılığı da müşterilere hizmet vermektedir. TC kimlik numarası ve özel şifre ile hemen giriş yapılan internet bankacılığı ile tüm banka sorunları ve ödenmesi gereken faturalar çözümlenmiş olur. İnternet kullananların tek tercihi İş bank müşteri hizmetlerine ulaşmak yerine tek tıkla paralarının hesabını bilmeleridir. İnternet Bankacılığının resmi bir sat dilimi yoktur. 7/24 ihtiyaç duyulan her an girilebilir. Tüm ödeme ve alacaklar bu hesap üzerinden takip edilebilmektedir.

İşbank Müşteri Hizmetine Direk Bağlanma

İş Bankasının birçok hizmeti varken ayrıca önemli bir hizmeti de taktir toplamaktadır. Türkiye İş Bankası Direk Bağlanma sistemi ile kısa yoldan ve hiç beklemeden müşteri temsilcisine veya bankaya hemen bağlanabilirsiniz. İŞbank müşteri hizmetlerinin en çok kullanılan kısmı direk müşteri temsilcisine bağlanma kısmıdır. Daha çabuk yanıt alabilmek için direk bağlanma her an kullanılmaktadır. Gidilecek en basit yol;

İlk başta İş bankasının bilinen numarası olan 444 02 02 veya 0850 724 0724 nolu numara aranır. İş Bankası sesli yanıt sistemi size yanıt verince “0” tuşuna basarak direk olarak görüşeceğiniz müşteri temsilcisine bağlar. Her türlü soru ve yaptırmak istediğiniz işlemleri yapabilirsiniz. Sıra beklemeden zaman kaybetmeden her an müşteri temsilcisine ulaşabilirsiniz. İşbank müşteri hizmetleri sayesinde işlerinizi yarıda bırakmayın. Çağrı Merkezlerine kayıp çalıntı kart bildirimi, bakiye sorma, kart kapatma, Krediler hakkında ön bilgi, bankacılık faaliyetleri ve her türlü soru ve görüşlerinizi bildirebilirsiniz.

İşbank Müşteri Hizmetleri Sistemi İle Rahat Edin

İş Bankasının sistemi üzerinden bağlanan ve her türlü işini yapabilen müşteriler memnuniyetliklerini her fırsatta dile getiriyorlar. Yazılı veya sözle olarak müşteri memnuniyeti sayesinde banka yetkilileri her geçen gün işbank müşteri hizmetleri departmanını yenileyerek devam ediyor. Tüm bu sistemleri kullanan müşteriler rahatlığını tadını çıkarıyorlar.

İş Bankası Bireysel Bankacılık

İş bankası şubelerinde bireysel bankacılık alanları oluşturarak müşterilerine daha yakın hizmet vermeyi hedeflemiştir. Bireysel konularda yardım alacağınız müşteri temsilcileri tamamen size özeldir. Telefonla, e-mail yoluyla ve faks ile İş Bank müşteri temsilcinize bireysel olarak başvuruda bulunabilirsiniz. İşbank müşteri hizmetleri her alanda hizmette sınır tanımadan devam etmektedir. Sizin istediğiniz her kulvarda müşteri hizmetlerinden anında yararlanabilirsiniz. İşbank müşteri hizmetleri bankanın yansıyan en önemli yüzüdür. İlk müşteri ile karşılaşılan yer olduğundan tüm ince detayı hak eder.

İşcep İle Bankanız Yanınızda

Cep telefonlarının yaygın kullanıldığı bir dönemde İş Bankası yetkilileri çok önemli bir adım atarak hizmette sınır tanımıyor. Cep telefonlarına mobil veri aracılığı ile İŞCep yüklenerek her türlü işlemi buradan kolaylıkla yapılabilir. Gireceğiniz bazı ufak bilgilerle İşbank müşteri hizmetleri ve tüm banka avuçlarınızın içinde sizi bekliyor. Yurt içi veya yurtdışından her an yanınızda lan İŞ Bankası size kaliteli ve gerekli hizmeti veriyor. İşbank müşteri Hizmetleri gayet düzenli ve profesyonel bir şekilde daimi ve diğer müşterilerine hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye genelinde her yerden ve her şekilde ulaşılabilen İŞ Bankası uzun yıllardır özverili çalışmalarının karşılığını da alıyor.

İşbank müşteri hizmetleri kalitesinin yanı sıra bazı müşteriler şikâyet hattını da arayarak hoşlanmadıkları bir durumu da yetkililerle paylaşabilirler. Sanal ortamda veya telefon numaraları ile görüş ve şikâyet mesajı oluşturulur. Türkiye İş Bankası şikâyet hattı 0212 316 04 04 nolu telefondur. Bu telefon numarasıyla her türlü şikâyet kayıt altına alınarak çözümlenmesi için gerekli yerlere iletilir. İşbank müşteri hizmetleri siz istediğiniz sürece her zaman yanı başınızda sizden gelecek olan emirleri bekliyor olacak. Kolay ve güvenilir bankacılık işlemleri için bankanın size sunduğu bu imkânlardan yaralanabilir, kendinizi ve ailenizi daha güvende hissedebilirsiniz.

Facebook Sayfamızı buradan takip edebilirsiniz.

İlk yorum yapan siz olun

    Bir cevap yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Jojobet - Vbet giriş -