İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Akbank Müşteri Hizmetleri ve Uygulamaları

1940 yılında Adana’da kurulan Akbank özel bir bankadır. Türkiye’de tanınmış bir banka olan Akbank ile kredi çekimi, kredi kartı alımı, döviz ve fon yatırımları gibi çeşitli alanlardaki hizmetlerden yararlanabilirsiniz. İnternet bankacılığı sistemine de sahip olan Akbank müşterilerine şubeye gitmeden sadece telefon ve bilgisayarlarını kullanarak işlerini halletme imkanı sunmuş bir bankadır. Müşterileri ile ilişkileri oldukça kuvvetli olan bankanın Akbank Müşteri Hizmetleri adı altındaki sistemi ile karşılaştığınız herhangi bir problem ya da bilgi almak istediğiniz herhangi bir konuda bankaya kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Akbank Ve Müşteri İlişkileri

Kurulma amacı Adana’da ki pamuk işçilerine finansman sağlamak olan banka kurulduğu günden beri müşterisi için gerekli imkanları vermek ve müşterilerini memnun etmeyi amaçlıyor. İşlerine gösterdikleri özenle müşterileri için her zaman en uygun imkanları sağlayan banka sektörünün müşteriler tarafından en çok tercih edilen bankası olmuştur. Akbank’ın müşterilerine verdiği önemi, müşterilerin arz ve taleplerine göre her gün değişmekte olan bankacılık sistemi ile müşterilerine hitap edebilmek için onların sorunlarına en uygun çözümleri bularak kanıtlıyor.

Teknoloji Ve Bankacılığın Buluşması

Köklü bir firma olan Akbank teknolojiyi de yakından takip etmiş. Teknoloji ve bankacılığının birleşimini müşterilerine en iyi şekilde sunmaya çalışmış ve bu konuda başarılı olmuş bir bankadır. Bu konuda oldukça başarılı olan Akbank telefon ve bilgisayar aracılığı ile işlemlerinizi kontrol edebileceğiniz Akbank direkti kurmuştur. Akbank direkt sayesinde işlemlerinizi şubeden uzak olduğunuz ya da zamanınız olmadığı durumlarda şubeye gitmenize gerek kalmadan kolayca ve hızlı bir şekilde halledebilirsiniz. Bu sistem sayesinde şubeye çok yakın olan müşteriler bile şubeye gitmeye gerek duymadan işlemlerini kolay ve hızlı bir şekilde Akbank direkt ile halleder duruma gelmiştir. İnternet bankacılığında Türkiye’de bir çığır açan Akbank birçok bankanın da kendini örnek almasına neden olmuştur.

Akbank Müşteri Hizmetlerinin Oluşumu

İnternet bankacılığını üst düzey seviyede gerçekleştiren Akbank, Akbank Direkt ile müşterilerin işlemlerini şubeye gitmeden halledebiliyor. Müşterilerinin sorunlarını da şubeye gitmeden halletmek istemiş ve bu konuda da üstün çalışma becerileri ve sistematik programı ile başarılı olmuştur. Müşterilerinin neye ihtiyacını olduğunu çok iyi belirleyen ve buna göre hareket eden banka herhangi bir sorunu olan ama zaman sıkıntısı çeken, şubeye uzak olan müşterileri için bankayı müşterilerinin ayağına getirmiş. Akbank Müşteri Hizmetleri Türkiye çapında hizmet vermeye başlamıştır. Bu sayede Türkiye’de müşterilerine en çok fayda sağlayan sistem ve banka haline gelmiştir.

akbank müşteri hizmetleri

Akbank Müşteri Hizmetlerinin Amacı Nedir?

Akbank müşterilerinin karşılaştıkları olumsuz bir problemde yanlarında olup sorunlarını hemen halletmek istiyor. Bunun içinde Akbank Müşteri Hizmetleri adı altında bir departmanı mevcut. Türkiye’de neden faydalı ve en çok tercih edilen banka olduğunu açıklıyor. Köklü bir banka olmasını müşteri memnuniyetine ve işlerini düzgün yapmasına bağlayan bankanın, Akbank Müşteri Hizmetleri sistemini kurmalarının asıl amacı sorununuzu çözmek. Ve bir daha aynı sorunla karşılaşmayın diye sorununuzu kayıt altına almak. Yani telefonunuz aracılığı ile size yardımcı olan Akbank Müşteri Hizmetleri temsilcisinin yardımı ile sorununuzu en kısa sürede çözüyorsunuz. Bu sırada sorununuz kayıt altına alınıp aynı sorunla bir daha karşılaşmayın diye çözüm önerileri hazırlanmaya başlıyor.

Akbank Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşabilirsiniz?

Karşılaştığınız herhangi bir sorunda ya da öğrenmek istediğiniz herhangi bir konuda bankaya ulaşmak için 444 2 525 Akbank Müşteri Temsilcisi numarasını tuşlamanız yeterli. Ardından sistem size hangi konuda probleminiz olduğunu sorarak size uygun olan Akbank Müşteri Hizmetleri Temsilcisine bağlanmanızı sağlıyor. Sorununuzu açık ve anlaşılabilir bir şekilde anlatmanız sonucunda sorununuzu gidermek adına gerekli olan işlemler Akbank Müşteri Hizmetleri temsilciniz sayesinde ya da Akbank Müşteri Hizmetleri Temsilcinizin yardımı ile çözülmüş oluyor.

Akbank Müşteri Hizmetleri İle Alabileceğiniz Hizmetler Nelerdir?

Müşteri hizmetlerini aradıktan sonra telesekreter ilk olarak herhangi acil bir duruma karşı kayıp,şüpheli ya da çalıntı kart bildirimleriyle ilgili bir probleminiz olup olmadığını soruyor. Bu kısımla ilgili bir probleminiz yoksa telesekreteri dinleyip size gerekli olan işlemi seçebilir ya da yapmak istediğiniz işlemi açık bir dille dile getirerek Akbank Müşteri Hizmetleri Temsilcilerine bağlanabilirsiniz. Akbank Müşteri Hizmetleri’nde şubeye gitmeden yapabileceğiniz bir sürü işlem bulunuyor.

Bu işlemleri kısaca şu şekilde listeleyebiliriz. Hesap bakiyesi ya da kredi kartı borcunuzu öğrenme, Akbank Direkt İnternet Bankacılığı şifresi ya da kredi kartı şifresi değiştirme, kredi imkanlarınızı öğrenme ve kredi başvurusu, kredi kartınızı internet bankacılığına açma ya da kapama, döviz veya fon gibi yatırım araçlarının alım satım işlemleri gibi şubede yapabileceğiniz bir çok işlemi şubeye gitmeden Akbank Müşteri Hizmetleri sayesinde hızlı ve kolayca halledebilirsiniz. Size sunduğu birçok işlem sayesinde sizi zaman kaybından kurtaran bu sistem gelişmiş teknolojik bankacılığın en önemli örneğidir.

Akbank Müşteri Hizmetleri İle Kredi Almak

Kredi almak için şubeye gidip saatlerce uzun konuşmalar yapma devri Akbank müşterileri için Akbank Müşteri Hizmetleri ile kapanmış bulunuyor. Akbank Müşteri Hizmetleri’ni arayarak kredi alabilme imkanlarınızı, alabileceğiniz kredi tutarını sadece bir telefon yardımı ile öğrenebilirsiniz. Ardından size yapmanız gereken tek şey ise gerekli olan evrakları şubeye götürmeniz ve kredinizi almanız.

Akbank Müşteri Hizmetleri ve Şubesi Arasındaki Fark Nedir?

Çok fazla müşteriye hizmet veren Akbank bunun kanıtını şubeleri ile de kanıtlıyor. Şubeye gidip bir iş halletmeniz gerekiyorsa yoğun olan bankada sıra almalı ve sıranız gelene kadar beklemelisiniz ayrıca yemek molaları nedeniyle de beklediğiniz süreler daha da uzamakta. Ama Akbank Müşteri Temsilcisi ile sıra derdi olmadan zaman kaybetmeden işlerinizi kolay ve hızlı bir şekilde halledebilirsiniz. Şubenin size sunduğu neredeyse her hizmeti veren Akbank Müşteri Hizmetleri ile şube arasındaki tek fark yoğunluk nedeniyle sıra beklemeniz ve evraklar aracılığı ile halledebildiğiniz işleri Akbank Müşteri Hizmetleri ile yapamamanız.

Akbanklı Müşterilerin Diğer Banka Müşterilerinden Farkı Nelerdir?

Akbank teknoloji ile birlikte büyüyen ve gelişen bir banka olduğu için diğer bankalara göre daha farklı, yenilikçi ve müşteri ihtiyaçlarını daha iyi karşılayan bir sisteme sahiptir. Akbank müşterilerinin diğer banka müşterilerine göre her gün daha da fazla artış göstermektedir. Sebebi işte bu tarz yenilikçi ve özgün fikirlere sahip olması. Kullandığı yeni bankacılık sistemi Türkiye’de birçok bankada henüz mevcut değildir. İnsanlar zamanlarını verimli kullanmak ve işlerini daha pratik şekilde halletmek istiyor.

Bu yüzden de Akbank’a başvuran insan sayısı her geçen gün katlanarak artıyor. Bir başka bankada işlem yapmak için önce şubeyi bulmalı sonra şubede sıra beklemeli ve en son işinizi halletmelisiniz. Akbanklılar ise işlemlerini bu kadar uzun süre beklemeden kolay ve hızlıca hallediyor. Akbank’ın müşterilerine sunduğu Akbank Müşteri Hizmetleri, Akbank Direkt İnternet Bankacılığı gibi sistemleri sayesinde bu çok kolay. Akbank’ı diğer bankalardan ayıran bir başka özellik ise Türkiye’nin neredeyse her yerinde ulaşabileceğiniz bir sürü şube ve ATM’sinin olması. Bir işlem gerçekleştirmek için çok fazla uğraşmadan hemen bir şube ya da ATM’ye ulaşabiliyorsunuz.

Facebook Sayfamızı buradan takip edebilirsiniz.

İlk yorum yapan siz olun

    Bir cevap yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Jojobet - Vbet giriş -