ING Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

ING grubu dünya genelinde finans sektöründe hizmet veren ve en az 40 ülkede yüz bine yakın çalışanı ile hizmet vermektedir. ING Bank müşterileri birçok işlemleri için müşteri hizmetleri ile görüşmek istemektedir. Bankacılık sektöründe müşteri hizmetlerine ulaşmak ve kısa sürede görüşebilmek her zaman zor olmuştur.

ING Bank hizmet kalitesini artırmak için müşteri hizmetleri sistemlerini geliştirmiş müşterilerinin daha kolay erişim yapabileceği müşteri hizmetleri yapısı oluşturmuştur. Yeni müşteri hizmetleri numarasının yurtdışından bile aranmasını sağlayarak müşterilerinin bulundukları her yerden kendilerine ulaşmasını sağlamışlardır.

ING Bank Telefon Bankacılığı

Bankacılık sektöründe teknoloji sürekli gelişmekte, kişilerin bankacılık hizmetlerini daha rahat kullanmalarını sağlamaktadır. ING Bank telefon bankacılığı hizmetleri ile tüm müşterilerinin hem bireysel hem de kurumsal hesaplarını daha rahat kullanmalarını sağlamaktadır. ING Bank müşteri hizmetleri numarası üzerinden, tüm müşterilerine telefon bankacılığı hizmetlerini 7/24 vermektedir.

Müşteri hizmetleri numarasını arayarak telefon bankacılığı için kullanacağınız, bankacılık kodu ve şifresini alabilir ve telefon bankacılığına bağlanarak şifre değişimi yapabilirseniz. Telefon bankacılığını kullandığınızda tüm bankacılık işlemlerini kendiniz rahatlıkla yapabilirsiniz.

Bu Haberde İlginizi Çekebilir
Halkbank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

ING Bank Telefon Bankacılığı Şifresi Alma

ING Bank müşterisi olduktan sonra telefon bankacılık hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz. Mobil cihazların ve internetin kullanılmaya başlamasıyla birlikte bankacılık hizmetlerini kullanan kişiler telefon bankacılığını kullanmaya başla

ING Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma
ING Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

mışlardır. ING Bank telefon bankacılığını kullanmaya başladığınızda, bankacılık işlemleri şifre alma işlemlerini 0850 222 0600 telefon bankacılığı numarasını arayarak yapabilirsiniz.

Kurumsal telefon bankacılığı hesabınız varsa bu hesabınız için telefon bankacılığı şifresi için 0850 222 0 464 numaralı hattı arayabilirsiniz. Hesabınızı ilk oluşturduğunuzda almış olduğunuz telefon bankacılığı şifresini kendiniz, telefon bankacılığı hesabınıza erişim yaparak değiştirebilir ve daha güvenli duruma getirebilirsiniz.

İlginizi Çekebilir:  Vadeli Mevduat Hesabı Nedir?

ING Bank Müşteri Hizmetleri

Kurumsal firmalar hangi sektörde olursa olsun müşteri memnuniyeti sağlayabilmek ve sektörlerinde güçlü olabilmek için müşteri hizmetlerine önem vermelidir. ING grubu ülkemizle birlikte çok fazla ülkede bankacılık hizmeti veren bir firmadır. Milyonlarca müşterisi ve yüzbinlerce çalışanı ile hizmet vermeye çalışıyor. Müşteri hizmetleri bölümünde de binlerce çalışanı ile ülkemizde de 7/24 müşteri hizmetleri destek hizmetleri ile müşterilerinin her türlü sorunlarına çözümler bulmaya çalışıyor. Yaptığı yenilikler ile müşteri hizmetlerine erişimi daha kolay duruma getirmekte ve müşterilerinin direk bağlantı yapmasını sağlamaktadır.

ING Bank Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası

Ülkemizde bankacılık hizmetleri vermeye başladığı anda belirlediği 444 0 600 müşteri hizmetleri numarası ile hizmet vermeye başlamıştır. 2012 yılında müşterilerinin her yerden ve her operatörden rahatlıkla erişim sağlayabilmesi için müşteri hizmetleri numarası olarak 0850 222 0 600 destek hattını belirlemiştir.

2013 Nisan ayına kadar müşteri hizmetleri için her iki numara ile hizmet vermiştir. 2013 Nisan ayından sonra sadece 0850 222 0 600 hattı üzerinden 24 saat vermeye başlamıştır. Yurtdışından da rahatlıkla aranabildiği için direk bağlanma daha kolay gerçekleştirilebilmektedir.

ING Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

ING Bank müşterilerinin daha kolay bağlantı yaparak karşılaştıkları sorunlarını kısa yoldan çözebilmeleri için direk bağlanma sistemlerini geliştirmiştir. Direk bağlantı yapabilmek için müşteri hizmetleri numarasının aranması ve sesli yapılan yönlendirmelere uyulması gerekir. Direk bağlantı için yapılacak işleme göre, müşteri numarası, kimlik numarası ya da kredi kartı numarası gibi bilgileri girmeniz istenecektir. Müşteri hizmetleri temsilcisi ile direk görüşmeniz gerektiğinde, sesli yanıt sistemi yönlendirmeleri ile 3 ve arkasından 0’ı tuşlamanız durumunda müşteri temsilcisine direk bağlanma yapmış olacaksınız.

Instagram Sayfamıza Buradan Ulaşabilirsiniz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here